Friday, May 3, 2013

Undilah 'PAS'..!!


Assalamualaikum...

sudah lama tak menaip atas sebab saya lupa password satu perkara yang sukar huhuhu..
tapi alhamdulillah.(ni kan dapat post nih)

dalam tidak sedar lagi 2 hari negaraku tercinta akan menghadapi peperangan yang besar
iaitu....PILIHAN RAYA.

tahun ni saya tak berkesempatan untuk mengundi sebab masa balik dari mesir..daftar lamabt.
aduiiiiii apalah nasib..ermm xper.yang penting usaha untuk kemenangan islam..(PAS)

**semoga ALLAH tetapkan hati2 kita.
dan terus membimbing kita untuk melakukan perubahan diri dan negara untuk tertegaknya
negara ISLAM...insyaa ALLAH..

**kullil haq walaukana murron..""

No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers