Sunday, May 5, 2013

Janji...kau ingatkan



Bismillah..
Assalammualikum..hari ini merupan hari paling bersejarah dalam sejarah Malaysia,kerana
Malaysia bakal menerajui perubahan yang sangat besar..

Malangnya saya tidak berkesampatan untuk berjuang bersama sahabat2 Di Malaysia
adakah saya Futur (berputus asa) ?? Nauzubillah..

Moga ALLAH tetapkan hati kita dalam medan dakwah ini.

saya berada di luar negara untuk menuntut ilmu dan pengalaman.
sedangkan saya telah berbai'ah (ikat janji) kerana ALLAH taala..
akan terus thabat dalam perjuangan ini..

Alhamdulillah selama 3 bukan pertama sebelum pembubaran parlimen di Malaysia
sempat meluangkan kudrat yang ALLAH pinjamkan kepada saya demi islam..
adakah saya berpuas hati???
owhh sesungguhnya tidak..kerana saya tidak dapat menyaksikan sendiri dan merasai
keindahan perjuangan sebenar yang selama ini saya pelajari..

namun,saya berazam dan bertekad selama 5bulan saya tidak di Malaysia dan tidak dapat mengundi malah tidak dapat menyumbang tenaga saya dalam perjuangan sebenar kali ini..
saya telah mengikob (denda) diri saya dengan sesuatu yang tidak saya mampu.

semoga ALLAH permudahkan urusan
MUJAHID DAN MUJAHIDAH,
MUSLIMIN DAN MUSLIMAT
AMILIN DAN AMILAT
JUNDULLAH
sekalian...
jangan kau gentarkan hati kami YA ALLAH.,malah TETAPKANLAH
jangan kau ragu-ragukan hati kami YA RAHMAN malah TEGUHKANLAH..
jangan kau lemahkan hati kami YA RAHIM malah, KUATKANLAH...

kau adalah segala2nya..
*sollu ala nabi..
*ALLAHUMMA NAJJIHNA''

~azamku..kepulanganku memberi khidmat untuk islam..
ingatkan saya,jika saya leka,lupa,gila !!!!
sesungguhnya perkara yang paling saya takuti adalah laknat darimu YA ALLAH.''bantu saya dalam janji ini.

*terima kasih pada sahabat yang menyokong.


No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers