Thursday, September 23, 2010

Langkah..
















~22 Sept 2010...


-HePpY BirtHaY untuk SaHabAT saya..NorSyafawati bt Sini...
-Hari (MAT) Mesyuarat Agung Tahunan BKPJM 2010 (pertukaran kepimpinan lama kepadayang baru)
apa yang seronoknya ada pilihan raya Pada sesi tahun ini macam sesi tahun lepas,dan calon yangsaya undi menang iaitu dr.Lukman b.Bukhari, Dr.Yazid b.Hanzir Dan Ust Nursalam mereka ini calon pakatan..

ingat setiap taklifan yang di amanahkan adalah tanggungjawab yang akan dibentangkan dihadapan allah kelak...dan banyakkanlah berdoa memohon kepada allah moga amanah ini dapatdijalankan dengan sedaya mampu...

ingatlah firman Allah kita boleh ckp kita tak mampu..namun Allah tidak akan menginayaihamba2nya..."la yukallifullah hu nafsan illa us aha.."

tu Atie syukran sbb sebuk tuk MAT ni dia lambat dapat wish birthDy dari emak dia...itu lahperjuangan.sabar k Sahabatku...kami sentiasa bersama atie (dengan izin Allah..)

untuk kepimpinan 2010/2011 yang di ketuai Syed Miftahul ulum dan dibantu Atiqah bt.Roslin
bersama AJKT n HEWI yang lain...tahniah dan takziah saya ucapkan ingat pelajaran no1 namunpersatuan bukan no2.


segala bantuan yang diperlukan saya buka seluas2nya untuk persatuan ini..kerana dalam diaryhidup ini perjuangan tak akan berakhir hingga nyawa di cabut oleh Malaikat Pencabut Nyawa.!

"seandainya kita hidup untuk diri kira...kehidupan kita terasa sungguh singkat, namun jika kitahidup untuk orang lain..untuk ISLAM lebih panjang dan BERMAKNA..."

"Dalam perjuangan kita akan diuji dengan teman yang tak sehaluan...dipulaukan dan di anggappengganas jika berkata perkara yang benar...namun jangan kalian gusar..walau hina di matamanusia biar kita suci dimata ALLAH..."

"Berkata BENARLAH Walaupun Ianya Pahit..."

1 comment:

zamisLam said...

salam

semoga Allah sentiasa memberkati ukhti dan keluarga.

satu info yang menarik, ana suka perkataan yang terakhir "berkata benar lah walaupun ia pahit"

shukran wa elal leeqo..

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers