Sunday, September 12, 2010

Kumemohon Keampunan


Assalamualikum....

"Salam Lebaran untuk sahabat Blogger,semua Sahabat2 yang berada Di Bumi Mesir...Tidak dilupakan kepada Keluarga juga teman2 yang sekarang di Malaysia...."


Sudah lama tidak kesampaian untuk memposting
yang baru...namun alhamdulillah dengan nikmat masa dan kesihatan dapat jugak posting....


Dikesmpatan ini juga saya ingin mengajak sahabat2 untuk rajinlah ziarah2 sabahat yang jarang kita jumpa dengan salah satu membuat rumah terbuka untuk menjalinkan lagi ukhwah di antara kita...

Raya tahun ini saya dan Kawan2 hanya sambut sederhana...kerana ramai kawan2 pulang ke Malaysia namun Meriah itu tetap terasa bila bekunjung di rumah kawan2..

Baiklah dalam menyambut raya ingin saya pesan buat diri juga Sahabat2...:-

:-) Jangan lupa Solat...
:-) Jangan lupa Puasa Enam dan cepat2 Qodo' puasa bagi yang meninggalkannya (bersebab dan yang tak bersebab wajib puasa juga dan bayar Fidyah tau..!)
:-) Jangan berlebih lebihan ingatlah sahabat kita yang lain.
:-) Bagi yang perempuan tutup aurat jangan berpakaian tetapi bertelanjang.lagi bagi yang anak kecil perempuan didik lah mereka bertudung dari sekarang...
:-) Berhati -hati di jalan raya..
:-) Jaga kesihatan dan kebersihan...
:-) Selamat Hari Raya...

:-) Maaf Zahir & Batin...Sayang semua Kerana ALLAH Taala.....amin..

(Dan Video saya hadiahkan buat kawan2 yang mengenali kami....Maaf atas segalanya...
hehehe....)

No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers