Monday, June 1, 2009



hari ni....sorang-sorang lagi..!!!!
esok pun mesti sorang-sorang lagi...!!!
hari-hari jalan sorang-sorang...

tapi sebenarnya...kita tak sorang-sorang pun.
ALLAH sentiasa bersama kita jika kita sentiasa menginggatiNya.
tak percaya???btul...
percayalah....

actly tak de benda nak posting pon...just nak taip
tadi g m**** sorang-sorang...yelah belum berduakan..ahaks!

tengah jalan2 tu..nampak la kat depan hospital(rabaah)ni.
ada sorang makcik tu mata dia..sakit kot.

*mestilah sakit terang-terang baru keluar hospital.

dah macam lanun sebelah mata dia...hati terdetik mesti dia bedah mata..
doaku..
moga allah cepatkan sembuh untuk dia..amin.

tu lah kehidupan...rajin la doakan untuk orang sekeliling kita.
sebab manalah tahu dalam diam dia jugak mendoakan untuk kita.
sapa yang untung???

bukan senang nak buat pahala...dan bukan senang-senang je
kalian ingin buat dosa...:)

ending...harap2 tak mengulang paper tdi(doa sama2.)


2 comments:

ummumishkah said...

Tepat sekali..
Allah sentiasa bersama kita walau di mana kita berada!

siti humaira samsudin.. said...

erm...
betul.betul.betul
tepat..!!

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers