Saturday, May 16, 2009

huh...


erm...hari ni saya nak ucapkan selamat hari lahir yang ke..???
buat sorang mak cik ni...
hehehe......:)

apa yang menariknya...tak pernah di buat orang..
panggil orang lain tuk rancang birthday sendiri...
namun itulah....HAKIKATnya....hahaha

aduh...macam-macam hal..
whatever pun..di umur yang semakin meningkat..
tingkatkanlah ia dengan ilmu dan amal...
semoga murah rezeki...di permudahkan dalam exam tahun ni akan datang dan selamanya..
semoga lebih tabah di ardhul kinanah ini...
sayang sayang dari onwer blog ini..hehehe
















eh..gamba sapa pulak kat atas ni???
maaf yer gambar ini sekadar hiasan...:-)

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers