Friday, December 26, 2008

seronok sangat...!!

hari yang penat sedikit..
penat tapi berfaedah..

"seronok jalan-jalan??".tanya sahabat saya.
kerana seronok melihat saya baru balik dari alex semalam.
actally..kepergian saya ke sana bukan niat jalan-jalan,sehinggakan
nak ke pantai pun tidak sempat...:(

kepergian saya atas urusan untuk membantu seorang sahabat..
yang memang memerlukan pertolongan..bukan di sana tiada orang yang tak mampu untuk membantu sahabat saya ni..tapi itu lah hak yang saya wajib tunaikan.
tapi alhamdulillah..segalanya sudah selesai..sempat juga menziarah kawan2 di sana..
ada jugak rumah yang tak terziarah(maaf la atas kesuntukan masa..kerana
secara jujurnya bukan untuk berseronok-seronok).

p/s:selesaikan masalah kita secepat yang mungkin!jangan menyebabkan masalah kita ni penjadi punca untuk pelajaran kita terganggu..kalau masalah dah terlalu bersar..belajar lupakan dahulu
buat macam kita ni tidak ada masalah...i.ALLAH..
ALLAH itu sentiasa bersama hambanya yang sentiasa mengingatinya tak kira dalam apa jua keadaan sekali pun...
~kalau kita membantu menyenangkan urusan orang lain..segala urusan kita juga akan mudah dan senang..dengan kita yakin ALLAH sentiasa bersama kita~

No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers