Sunday, May 30, 2010

Kelakar ker?



Musim-musim kepenatan menelaah kitab2 kuliah..
ada jer cerita lawak dari kawan2 saya yang lucu dan ingin saya kongsi di dalam blog saya hari ini..



~~~~~
masy : apakah pandangan pakcik mengenai kes bunuh diri yang semakin menular di Malaysia sekarang?
pakcik: pandangan pakcik kaburlah nak.
masy: ???

~~~~~
di dalam sebuah HOTEL di Bahrin,
8.30 am
kringgg.kringg


pekerja hotel : hello miss,sorry u must to check out at 9.00 am
cikot: okkeh, sambil meletak ganggang talifon
atie: kenapa cikot?
cikot: dia suruh tengok luar...
atie: ????
~~~~~
di dalam sebuah kelas
semua pelajar dikehendaki menulis karangan mengenai keluarga masing2
tiba-tiba...

cikgu: zairi kenapa untuk abang awak ni kosong?
zairi: saya tak tahu nak tulis apa cikgu,sebab saya tak pernah tengok abang saya buat kerja
cikgu: ???

~~~~~
Di sebuah kedai runcit yang sempit..

penjual: semua lelaki sila tunggu kat luar sebab anak dara ramai dalam kedai ni.
khairul: jadi saya boleh masuk la encik.
penjual: kenapa pulak?
krairul: saya pun anak dara, nama mak saya Dara bin Bujang.
penjual:???

p/s: sekadar senyuman..nama di atas rekaan semata-mata, jika ada yang tersama maaf yer.hehe salam peperiksaan.

No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers