Tuesday, July 14, 2009

3 in 1



realiti kehidupan..

sekiranya kita kejar akhirat kita akan dapat dunia bersama. namun.. jika kita kejar dunia,kita akan dapat dunia semata-mata...:)




*******

kawan...
huh!!!
cukup terkilan dengan sikapmu
namun kuasa ALLAH telah menentukan
segala-galanya...
akhirnya segala sikap burukmu terbongkar
satu...persatu..
kau menyesal...???
aku tak pasti (kejamnya..)!

erm..biar masa menentukan segalanya..
dan kurasa kami tidak layak memangil gelaran
kita kawan..
bukan membenci dirimu..!
namun...
jelek dengan sikapmu...

moga ALLAH buka pintu hati ini untuk mengubah segala-galanya yang terbuku..
harap tiada dendam antara kita..

p/s:siapa terasa dengan kata- kata ni...ermmm bagus lah!!
tapi kalau biasa je...pun bagus jugak...huhuhu

^^^^^^^^^

-baru2 ni sahabat saya ditimpa musibah di mansurah..
sahabat-sahabatku..doakanlah kesejahteraan sahabat seislam kita..
baru2 ini juga seorang sahabat ikhwah saya bapanya telah meninggal dunia...
sama2 lah kita mendoakn supaya mereka tabah dan sabar

ingat setiap yang berlaku ada hikmahnya...

~~~~~~~~~~
hari ini..
berita gembira sahabat saya selamat melahirkan mujahid yang di beri nama mohd afif b.arif
tahniah alaikum...:)

No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers