Saturday, January 31, 2009

akhirnya Angah PERGI dulu....

siri pertama....

Dari tajuk saya mesti berbagai-bagai tafsiran di kotak fikiran sabahat2.
agak2 apa yer???
hehehe...Angah adalah pangilan MANJA dalam adeq beradik HEWI kepada k.Hanisah Bt Muslim
kerana dia lebih tua dari saya dan HEWI2 yang lain(gurau je ngah).
alah rasanya ramai yang da tahu yang angah akan pergi meninggalkan alam bujangnya..
kepada alam yang lebih banyak tanggungjawabnya.
namun dengan jalan ini...
mudah kepada sorang muslimah untuk ke syurga hanya dengan mentaati seorang insan bergelar SUAMI.




Saya tak tahu adakah ini berita GEMBIRA atau SEDIH...?
sedihnya...Angah kemungkinan tidak dapat nak selalu junguk kitaorang,mungkin kitaorang tak dapat nak manja2 mcm dulu lagi...manja ke??hehe
gembiranya...Angah akan menyempurnakan imannya..seperti yang diriwayatkan oleh rasulullah.
i.ALLAH besok angah akan nikah..majlisnya akan menyusul..nantilah saya bagi tahu..
tunggu yer...:-)

2 comments:

hidayahsufie™ said...

salam...

bersabo la ye cik umai...jodoh die dulu ...

huhu...

nanti kalau ko kawin, aku derma ayam 1 ekor, gula 1 kilo, beras 1 paket...
syai al-arusah 1 kotak kecik...haa
ok x..wawawawawawa

siti humaira samsudin.. said...

huhuhu..
baik ko pie!!!
aku tutut..apa yang ko kata2 tu..
aku tahu aku kawen nnti ko kna bagi ea!
...
jap2...ko tu dlu takkan aku??nnti org ckp langkah bendul plak...
hahaha
gurau je pie!!..:-)

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers