Wednesday, October 1, 2008

raya di perantauan lagi...:)


Assalamualaikum....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
MAAF ZAHIR DAN BATIN...:)


Buat keluarga di Malaysia
Akk sentiasa rindukan kalian..

doakan akk dan kawan-kawan....

Buat sahabat-sahabat saya...
maaf kan diri ini.....
Andai ada hak-hak yang tidak tertunai

Andai ada terkasar bahasa...

"manusia sering, ingin dan hendak membuat yang terbaik pada diri sendiri..
untuk berubah kepada kebaikan..manusia itu memerlukan satu sokongan yang mantap..
supaya perubahan itu sentiasa kekal di dalam...ramadhan & syawal tahun ini...banyak mengajak saya membuat satu anjakan paradikma...supaya saya pandai menguruskan masa-masa saya..
dan macam-macam lagi..."

namun syawal tahun ini...ramai kawan-kawan saya pulang ke malaysia ada yang pulang bercuti..
Ada yang pulang untuk menyambung pengajian di sana(malaysia)...
walaubagai mana pun...kalian tetap di hati saya..
saya ingin memohon ampun banyak-banyak kepada sahabat saya yang saya tidak dapat menghantar kad raya...mungkin kecuaian diri ini..
tapi insya'ALLAH kad raya akan menyusul kemudian..tidak tahun ini..tahun hadapan..
jika diri ini di beri peluang oleh ALLAH untuk terus berada di bumiNya...
syukran kepada sahabat-sahabat atau orang yang tertentu..sudi menghantar atau menelefon untuk mengucap "selamat hari raya"
simple namun amat bermakna.....:)

lastly...kat mana pun kalian berada.."Kenang Daku Dalam Doamu"






No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers