Monday, May 12, 2008

hidup kena teruskan juga..:)


mengapa kita diuji??
semalam Hari Ibu...kepada semua para ibu diseluruh dunia..
tapi pada saya hari2 ada lah Hari Ibu..tanpa ibu siapa lah saya...

sudah lama tidak mendengar suaranya..walaupun baru tiga hari tidak menelefonnya...
lagi2 hp saya rosak..apa la nasib...

begitu la..bila menelifon..banyak yang nak dingadukan...hehe..
dan kisah terbaru pasal kenaikan harga barang...entah lah..
naik pening kepala ni..

saya rasa kawan2..saya pun ramai mengeluh..
ermm..sampai ada yang kata.."apalah malang nasib aku"
ermm..tiba2 saya teringat kata2 seseorang...yang mana kita diuji..
dan bersabarlah yer...

doakn kejayaan kita disini...
bersabarlah yer..sesungguhnyer..janji ALLAH itu adalah benar...

No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers