Tuesday, April 15, 2008

musim exam la katakan...

*.....sekadar hiasan,,ni lah salah satu tempat saya menelaah kitab2....
agak serabut jugak..huhuhu*


Assalamualaikum....

apabila kehangatan peperiksaan bermula...
macam2 keadaan dan perangai yang tidak pernah terlintas difikiran...
akan dibuat...

*sebenarnya saya ingin berkongsi aktiviti yang saya buat..tapi.........
kamera tidak mengizinkan untuk tunjuk(bateri abis la pulak)*

tapi itu lah hakikat..huhuhu,,
kepada sahabat2 saya yang berada di mesir,syiria,jordan,walau dimana jua kalian berada yang bakal exam bulan 5 atau 6 ni.....
SALAM IMTIHAN....

(bukan tidak mahu posting panjang2..namun nanti la kita kongsi2 maklumat yer kawan2...)
miss u all...:)

semoga persahabatan kita mendapat rahmat dari ALLAH S.W.T.....
maaf salah silap..halal makan minum..(sengaja atau tidak)
wsalam...



*buat k.mar sorry saya curi gambo ni...nak jugak letak salam
dari hewi BKPJM...:)*

No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers