Thursday, December 13, 2007

kerana kau...bernama SAHABAT


persahabatan...
satu rangkai kata yang sukar untuk dilupakan..
dengan persahabatan..kita disayangi,dikasihi,
dan bermacam2...
namun..mengapa dengan adanya orang ketiga..
persahabatan kita...rapuh seolah2 diri ini membuat kesalahan yang amat besar...
walau bagaimana pun,,dengarlah penjelasan diri ini dahulu...
aku masih..rindukan gelak tawa kita dahulu,kongsi masalah bersama..
berduka lara bersama...segala2nya bersama..
entah la ada kala aku bertanya..KITA BERGADUH KAH??
kau sering mengatakan..entah la??..entah la??..tiada jawapan...!!
biar la...masa yang memulihkan segalanya..bukan ku tak mahu seperti dulu..tapi,memberi ruang dan masa untuk kau fikir kembali..
mana benar..mana tidak..
Ya ALLAH..KAU hadiahkanlah cinta dan kasih sayangMU demi memelihara kesejahteraan dan kebaikan sahabatku..kerana,ku tahu hanya KAU yang mampu menjaga dirinya lebih baik dari diriku.. berilah dirinya ketenangan untuk menghadapi peperiksaan yang bakal menjelang...amin ya rabb
ku hanya mampu berdoa dikala ini...

No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers