Friday, August 24, 2007

warkah buat adinda ku...

Salam kepada semua...

Actually,saya tak bersedia untuk buat blog hari ni tapi..tiba2 teringat pada seseorang dan mendorong untuk buat hari ni..nak wat cam ner dah terhasil pon...
dah la lemah dalam menulis,,,tapi bab bercakap ni no hal punya..huhuhuuuu
Firstly..nak wish bithdaY kepada SOFIA NUR HANIM(ain) dan SITI NURUL NAJIHAH
pada hari ini...yang ke 17 tahun dan 15 tahun,dah besar korang...rindu sangat akak kat korang..
jangan lupa doakan akak dengan kawan2 kat sni tau...
Pandai2 bawa diri...jangan mudah putus asa..akak sentiasa sokong ain...
Ingat pesan mak dan ayah..jgn hapus kan harapan mereka..akak tahu kalian berdua serba boleh..
Tak lupa pada abang kandung tersayang MOHD AMAR HAFIZ (angah)...belated birthday yang ker 21..pada 22 ogs..dah tua dah..smoga kita dapat bertukar pikiran dalam mengejar ilmu ALLAH kat sana jangan lupa kat akak....akak sentiasa sayang korang...
Akak buat blog ni sbb nak hadiah kepada korang...akak tak dapat nak bagi apa2 cuma doa dan terhasilnya blog ini untuk menambah thaqafah kita bersama...
And akak pilih bulan ni sebab bulan ni..along tunang,birthday korang n bnyak lagi la....And lastly thanks kepada atie cutie sudi teman saya buat blog ni..tak lupa pada adi(jordan)
yang mengacau saya sebab berchat dgn dia...(gurau jer)jgn marah!!:)
THANKS semua...




No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers