Sunday, April 18, 2010

kedewasaanmu


11 April 2010


genap 80 tahun umur PMRAM
PMRAM melalui hari-hari dengan berbagai-bagai rintangan
namun itulah perjuangan jika tiada halangan
tiadalah kenangan dan pengalaman

......(tak ingat rangkap ni).....
sudah 80 tahun umur pmram
ingatlah kenangan semalam
janganlah kau padam



13 april 2010

mabruk kepada sabahat2 kepimpinan PMRAM sesi 2010

tahniah dan takziah..

jangan sedih atas taklifan yang ditanggungjawabkan..

jangan rasa kalian berseorang..

kami ada..

saya ada...

ingat diri ini memang saya infakkan untuk kerja-kerja islam..

itu janji diri ini..

~biarlah hidup lama namun bermakna untuk illahi~
~marilah mencari redha illahi~



No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers