Sunday, April 25, 2010

90% ahli BKPJM ...pem??



dalam dunia ini semuanya dengan perancangan

perancangan yang sitemetik dapat melancarkan segala gerak kerja.

sebenarnya hari ini saya nak posting mengenai
satu perancangan yang natijahnya cukup membuat saya ,menangis!

baru2 ini saya dengar (ura-uralahkan)
pelajar azhar yang belajar di furuk mansurah,dumyat dan syibin akan dipindahkan ke kaherah
dengan alasan disana tiada pegawai dan mereka kurang mahir dalam berbahasa arab!!

pada saya taktik kotor untuk tidak meramaikan bilangan pelajar azhar di furuk sebab apa yang saya dengar pelajar di furuk merupakan kekuatan bagi satu persatuan di mesir.
tapi ini tidak menakutkan saya langsung!!!
biarlah namun mereka perlu ingat mereka merancang..
kami juga merancang.!
siapa yang benar kamu nilai lah sendiri..
namun perancangan ALLAH tidak siapa dapat menghalang.

dan satu lagi ura-ura
mengenai pesatuan yang banyak membantu saya BKPJM.
apa yang sedihnya ada orang mengatakan 90% pelajar Johor merupakan
pembangkang!! isunya sekarang ini zakat akan diturunkan semula..
apalah punya manusia...
namun itulah dalam hati ada....??
apa yang sedih ada tali barut dalam johor...
xpe saya tengok sejauh mana dia boleh pergi...
macam senior saya..ending dengar dia beli sijil kat mesir ni...
haaa..nampak sangat dia memang tak layak dapat sijil sini.
buat malu je!!!

alahai dunia...
semakin tua...tua dan tua
kepada mana2 manusia masih kejarkan dunia...
nah ambillah...makanlah...suaplah..
biar sampai kembung..

jangan cakap kami tidak pernah menegur kalian!!!

YA ALLAH berilah kepada mereka dan kami hidayahMU..
kepadaMU kami memohon...amin

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers