Wednesday, February 3, 2010

image dalam s..O..L..a..T



be ad
: uittt gosok baju ni nak ke mane??


are ku : ader ah...mane boleh bagi tahu...hehe

be ad : erm..okkeh aku just tanya..
ada paper problm story la k..

are ku : okkeh my friends..:)

5 jam kemudian******

be ad : aik awal balik???seronok?

are ku : boleh lah...

be ad : jom solat...dah azan tu.

are ku : yuk...

be ad : aik...tadi bukan main cantik baju kau gosok nak jumpa si dia..
ni nak solat tak gosok dulu k telekung tu??

are ku : ala..kan kejap je solat..

be ad : mira kita nak jumpa ALLAH lah yang sewajarnya kita berbersih dan sepatutnya cantik-cantik dan wangi-wangi...
tapi,,ni depan manusia je kau macam tu..jangan lah macam ni.

are ku : thanks beadah...

^^^^^^^p/s: selama kita berada di bumi ALLAH ini... sejauh mana kebijakkan kita menegur sabahat kita atau orang sekeliling kita tentang pentingnya solat dan menjaga imaje ketika berhadapan dengan ALLAH...??

satu video dalam you tube...suka tuk kita renungkan..
biar sedikit tapi kita sedar dan hayati...:)


2 comments:

Alrezamittariq said...

iya bener sekali itu...sering kita seadanya dalam sholat..hiks..hiks..

mohon izin untuk follow blogmu ya?

Reza Thariq said...

berkunjung lagi ke sini..
mudah2an bisa selalu damai dalam keislaman..Amin

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers