Monday, September 17, 2007

LEMBARAN BARU

ASSALAMUALAIKUM

penantian satu penyeksaan..nak layan si abla tu..memang menguji kesabaran..dia punya bukro..huh minggu depan..
sabo jer ler..:)
sekarang kuliah dah bermula kepada sahabat2 mari kita membuat anjakan yang terbaru untuk diri kita..kepada yang berjaya..teruskan dengan kejayaan anda..yang belum berjaya..jgn putus asa..ingatlah kejayaan terletak di tangan kalian..yakin kita boleh..cayok2!!:)
ingat la sapa lagi nak mengubah diri kita if tak kita sendri..iyer tak??renung2kanlah!!!
acap kali kakak2 dan abang2 lama cakap untuk berjaya juga perlu menjaga hati kawan..bunyi macam senang..tapi nak mengharungi..hanya ALLAH yang lebih mengetahui..dan rajin la menghadirkan diri kalian ke kuliah...haaa tak lupa juga..
pada sahabat2 boleh la mula menghafal al-quran dari sekarang..
tunjukkan la bi'ah yang terbaik untuk diri kita dan adik2..

moral:hidup ni perlu pembimbing..jgn nak tipu ar if ada orang cakap dia boleh hidup sendiri di dunia ini..jangan menipu diri sendiri..(",)


No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers