Friday, May 10, 2013

Puteh Melati


Assalamualaikum..
Bismillahirahmanirrahim..




الله أكبر الله أكبر الله أكبر لا اله إلا الله لا اله إلا الله لا اله إلا الله
الحمد لله الذي ذهب بجمادى الآخرة وجاء برجب 
اللهم أهله علينا باليمن والإيمان والسلامة والإسلام 
اللهم بارك لنا في رجب وشعبان وبلغنا رمضان وأعنا على الصيام والقيام




Alhamdulillah..mufti Mesir juga telah mengesahkan bahawa..
hari SABTU ini..pada 11 mei 2013 
iaitu esok..merupakan satu Rejab..
jadi...
lagi 2 bulan (ikut kelendar islam)
akan sampai Ramadhan..

tak sabar rasanya..moga diri ini..dapat lagi mersai RamadhanMu YA ALLAH..

yang paling terkejut..
tahun ini saya akan menyambut Ramadhan di Bumi Glasgow, UK 

No comments:

diri ini..

My photo
Anak ke-3 dari 11 orang adik beradik, Dilahirkan Pada 16 November 1987 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. ~setiap saat ku untuk ISLAM~ -saya tidak pandai..saya tidak mempunyai ingatan yang kuat macam kalian.. saya tidak mahu apa-apa hanya ingin menjadi hambaNya yang BERTAQWA..kerana saya yakin janjiNya yang pasti... cukuplah berusaha untuk menjadi seorang yang SOLEHAH untuk Diri,Keluarga Dan Masyarakat...

Followers